czwartek, 9 maja 2013

W maju: wypróbuj nowe!

Tak jak wiele lepiących blogerek i ja dostałam zestaw 5 kolorów masy Premo!, sylikonową płytkę oraz mini zestaw narzędzi do przetestowania. Bardzo się ucieszyłam, bo sama bym pewnie po Premo! nie sięgnęła - modelina to zawsze dla mnie spory wydatek i bałabym się kupować czegoś, czego nie znam. Testowałam ją na przeróżne sposoby i w najbliższych postach podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami, jednak lepienie z innej masy niż FIMO to nie jedyna majowa nowość. Pożyczyłam bowiem aparat fotograficzny od rodziców i nakręciłam dla was filmik z prościutkim tutorialem. Dla lepiących nie będzie to nic odkrywczego, ale może tych wolących inne techniki przekona, by czasami sięgnąć po masę termoutwardzalną? To mój pierwszy filmik, więc proszę was o wyrozumiałość :)




A tak wyglądają nasze kolczyki po wypieczeniu:


A tak po polakierowaniu:


A tak prezentuje się efekt końcowy :)


Pozdrawiam cieplutko!
taia from lavender forge

Aha! Już ostatni dzwonek, żeby się zapisać ;)

6 komentarzy:

  1. Tutorial bardzo fajny i kolczyki ciekawie wyszły:) Niestety nie mam talentu do lepienia:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają i rzeczywiście to proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! widzę, że u Ciebie na blogu bardzo twÓrczo! Obserwuję i liczę na wzajemność!

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt, fajne narzędzia z prostych przedmiotów, pomysłowo :D do candy zgłosiłam się jakiś czas temu, a teraz zapraszam do mnie malowane-ucho.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak skóra jakiegoś gada :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...