piątek, 25 kwietnia 2014

Kwiatki - niewidki

Hej, hej, jak tam u was? Mam nadzieję, że tak jak ja rozkoszujecie się piękną pogodą, klimatycznymi burzami i magiczną mgłą, która unosi się wieczorami po takim zakręconym pogodowo dniu! 
A w Lawendowej  Kuźni w końcu podziało się modelinowo i pojawiły się ostatnio kwiatki-niewidki.
Spójrzcie tylko na to zdjęcie:


Taki misterny wzorek zrobiony metodą millefiori, a prawie go nie widać! Wszystko jednak ulepione zostało zamierzenie, bo po wypieczeniu niektóre elementu nabrały przeźroczystości i przez to stały się ciemniejsze. :)
Jak wam się podoba efekt końcowy?





A kwieciste kolczyki wpasowują się w to wyzwanie :)


Pozdrawiam cieplutko!
taia from lavender forge

8 komentarzy:

  1. Dla mnie oba zestawy kolorystyczne super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie rozplanowany wzorek :). Kolory też super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie urocze :) Osobiście wolę te po wypieczeniu, bo są bardziej wyraziste.
    Uwielbiam takie drobne kolorowe dodatki i właśnie niedawno zaczęłam przygotowywać dla siebie nowy zestaw radosnych kolczyków na lato :)
    Pozdrawiam, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-)
    Ja też się bawię w millefiori ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolorky ;) kwiatki wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...