niedziela, 17 lipca 2016

Studium Gejszy

Hello! Czasami na lepienie jakiegoś projektu potrzeba klika prób. Ale pamiętajcie, że nigdy nie jest to czas stracony! Zobaczcie jak to było w przypadku moich orientalnych kolczyków...

Kiedy zobaczyłam najnowsze wyzwanie na blogu Modelina Moje Hobby, którego temat brzmiał: "Szlakami Kultury: Azja Wschodnia" od razu wiedziałam, że będę lepiła kolczyki przedstawiające gejszę. Schody zaczęły się dopiero później, czyli przy projektowaniu samego rysunku. Na początku miałam w głowie gejszę nieco rubaszną - o pulchnej twarzy i zarumienionych policzkach. W efekcie wyszło mi tak:



I szczerze mówiąc jedyne co mnie zadowoliło, to tył kolczyka. Sama gejsza wyszła zbyt "komiksowo", spróbowałam więc ponownie:



Tym razem byłam o wiele bardziej zadowolona z efektu do czasu gdy... stwierdziłam, że moja gejsza wygląda trochę jak sumita-transwestyta, no ewentualnie jakiś pulchniejszy mieszkaniec hawajów! Tak więc znowu, jedyne co minie satysfakcjonowało to był tył tych kolczyków...


Nie zrażona usiadłam nad białą kartką papieru i otwartą tablicą na Pinterest (specjalnie utworzoną na tę okazję) i zaczęłam projektować od nowa. Tym razem gejsza była delikatna, tajemnicza i miała "sporo na głowie" (zainspirowałam się rysunkami które znalazłam - kobiety miały na nich bardzo wymyślne fryzury z mnóstwem ozdób). Te kolczyki to był traf w dziesiątkę! I tylko nie wiem co mnie podkusiło by pokryć je warstwą FIMO Liquid, bo podczas wypalania powstały pod nią bąble powietrza przez co kolczyk wydaje się jakby zatopiony w jakimś krysztale. Czy ten efekt wyszedł na plus, czy na minus - oceńcie sami, w każdym razie nie był przeze mnie zamierzony.




Te ostatnie kolczyki - gejsze zgłaszam na wyzwanie.


A pozostałe pokazuję Wam, ku pokrzepieniu serc, bo wiem, jak kojąco działa  świadomość tego, że nie tylko ja lepię jakąś rzecz po kilka razy :)
Pozdrawiam na cały tydzień twórczych zmagań!
taia from lavender forge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...