sobota, 23 lipca 2016

Inspirowane Gorjuss

Hello! Ostatnio ćwiczyłam sobie mój skill modelinowy próbując ulepić figurkę inspirowaną Gorjuss dla mojej przyjaciółki z pracy...

Dei bardzo lubi czytać książki i podoba jej się motyw dziewczynki zwanej Gorjuss. Ja połączyłam te dwie rzeczy by ulepić dla niej figurkowego umilaczka. 


Jako, że był to prezent dla fanki orientu nie mogło zabraknąć gadżetu w mangowym stylu - czyli czapeczki z uszami! Aby wszystko wyszło takie bardziej vintage użyłam bardzo skąpego wachlarza kolorów. Oprócz białej, czarnej i cielistej FIMO przetestowałam jeszcze dwa nowe odcienie: FIMO Effect perłowo-różany nr 207 oraz FIMO Soft bordowy nr 23. Do drobnych detali użyłam FIMO Effect Soft  Peach nr 405. Policzki zaróżowiłam cieniem do powiek.


Bardzo mi się spodobało to połączenie kolorów i z pewnością jeszcze je kiedyś przy którymś z moich projektów użyje. Uwielbiam takie stonowane, pudrowe klimaty! Jestem bardzo ciekawa co Wy o tym sądzicie!


Pozdrawiam cieplutko!
taia from lavender forge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...