sobota, 30 kwietnia 2011

Panienka Króliczeńka

Siedzę sobie przed komputerem w ten wiosenny, przedostatni kwietniowy wieczór. Po biurku biega mi jedna z moich myszek, imieniem Szufelka (koniecznie muszę moim panienkom poświęcić kiedyś osobny post - są przekochane!), a w głośnikach leci piosenka Arki Noego, którą się z wami dzieliłam w tym poście. W sercu czuję słodką spokojną radość, bo miałam dzisiaj dość trudny dzień, ale znowu miłość okazała się być silniejsza od wszystkiego co niefajne na tym świecie. Korzystając ze swojego dobrego humoru pragnę wam dzisiaj przedstawić Króliczkę, z której jestem szczególnie zadowolona. Nie sądziłam, że potrafię ulepić coś tak słodziutkiego, a tu proszę - jakoś tak samo wyszło. Polubiłam szczerze to lepienie długouszastych. Ten tutaj migocący egzemplarz (sierść jest zrobiona z perłowej Fimo) był prezentem Wielkanocnym dla mamy od mojego Piotrka. Zrobiłam też jeszcze inne króliczki dla babci i dla swojej mamy, także przygotujcie się na prawdziwy wysyp słodyczy (który będę dawkować w kolejnych postach) :) Ta różowa panienka nie posiada niestety imienia, ale może się jeszcze jakiegoś doczeka. Chętnie poznam wasze propozycje! Jak wam coś wpadnie do głowy to proszę, napiszcie w komentarzach!
Muszę się wam też przyznać, że zgłosiłam tego mego tworka do konkursu organizowanego przez grę internetową, w którą sobie grywam od czasu do czasu (no dobrze, przyznaje się, codziennie :P). Wyniki tego konkursu powinny ukazać się do poniedziałku, a nagrodami są bonusy w grze :)

Poniższe zdjęcia zostały zrobione jeszcze zanim polakierowałam i posypałam sukieneczkę białym mieniącym się na fioletowo-różowo brokatem. Musicie mi to wybaczyć, ale był to okres przygotowań do Świąt  i to nie króliczki były w tedy najważniejsze :)





Pozdrawiam ciepło i jeszcze kwietniowo!
taia from lavender forge

PS: Wieść niesie, że zarówno u Lusiaczka, jak i Katarzynki można się załapać na zabawę Podaj Dalej. Koniecznie zajrzyjcie tu http://galeriaam.blogspot.com/2011/04/zapraszam-do-zabawy.html i tutaj http://kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/2011/03/na-blogu-zuzanny-znalazam-fajna-zabawe.html Sama chętnie bym się do tych zabaw zgłosiła, ale warunkiem jest zorganizowanie później takiej samej u siebie, a jeśli o to chodzi, to na razie mi tego typu atrakcji wystarczy :)

3 komentarze:

  1. Kolejna urocza królisia :-) Ostatnio "chodzi mi po głowie" imię Isia- miałam wieki temu taką lalkę.. Sentyment został. Na pewno coś dopasujesz do królika :-)
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jest przesłodka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna Króliczka ;)

    Jak znajdę chwilkę to Ci na maila odpiszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...