sobota, 1 kwietnia 2017

Marzenia Tęczowego Jednorożca

Hello! Czy może być bardziej trafiony pomysł na kartkę dla małej dziewczynki niż Tęczowy Jednorożec? Sami oceńcie! :)

Ciągle cardmaking to dla mnie nowa dziedzina. Staram się uczyć poprzez inspirowanie pracami innych. Ta karteczka miała swoją inspirację tutaj: http://www.sprinkledwithglitter.com . Zrobiłam ją z myślą o mojej Chrześnicy. Wydaje mi się, że napis "Spełnienia Marzeń" pasuje tutaj jak ulał!


Shaker w postaci chmurki to trochę nieudana próba - następnym razem muszę zrobić większy dystans między foliami.


 Starałam się, żeby życzenia w środku też miały niecodzienny wygląd.


Chmurki początkowo zrobiłam z kalki, ale okazały się być za mało widoczne. Nakleiłam więc na nie inne, zrobione z papierowej wkładki dołączanej do bombonierek. Znowu potwierdza się teza, że przy tworzeniu warto mieć otwarty umysł, wtedy materiałów znajdzie się bez liku!

Pozdrawiam cieplutko!

taia from lavender forge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...